Trappeniers Foodservice
Waarom kiezen voor Trappeniers Foodservice
Klant is koning
De meeste mensen zijn zich ervan bewust dat de klantenervaring zowel belangrijk is voor het aantrekken van nieuwe klanten en eveneens het behouden van klanten.
√ Klanten verwachten niet alleen een goed product, maar ook een soepele levering en beschikbare support.
√ Wij onderscheiden ons door wat de waarde is van het gebruiken van de klantervaring als een middel om zich te onderscheiden van een groot aantal beschikbare leveranciers.
√ Een goede klantenervaring opbouwen doe je niet van de ene op de andere dag. Dit is iets wat in de loop der tijd wordt opgebouwd en is gebaseerd op de ervaringen van de klant door interacties met de producten, diensten, medewerkers en partners van een leverancier.
√ Bij Trappeniers Foodservice staat de klant steeds centraal bij alles wat we doen, of het nu gaat hoe de logistieke moet worden afgehandeld en welke producten er moeten worden aangeboden.
Het Trappeniers FoodserviceTeam
√ Wij onderscheiden er ons dag op dag in om de bezorgervaring door onze hoog opgeleide chauffeurs zo eenvoudig mogelijk te maken en de productkeuze moet gebaseerd zijn op de specifieke noden van de klant.
√ Tijd maken voor de klanten, je klanten begrijpen en weten wat belangrijk voor ze is, maakt het makkelijk te anticiperen op hun behoeften en noden, en om oplossingen te bieden voor problemen die ze zelf nog niet hebben kunnen identificeren.
√ Dat alles is uiterst belangrijk om een ongeëvenaarde klantenervaring te creëren.
√ We doen er alles aan om nauwer met de klant samen te werken waardoor je meer een partner wordt dan een leverancier. Ook proberen we steeds precies een te bieden wat de klant nodig heeft door informatie te verwerken en we een optimalisatie kunnen aanbieden om de behoeften van elke klant beter begrijpen en te analyseren.
√ We proberen telkens elke klant het gevoel te geven dat hij gezien en begrepen wordt, dit is een krachtige manier om een langdurige zakelijke relatie op te bouwen.
√ We werken dagelijks om een onverslaanbare klantervaring te garanderen. Alle afdelingen binnen ons bedrijf moeten effectief samenwerken en communiceren. Eender met welke medewerker de klant praat, ze moeten snel een antwoord op hun vraag kunnen krijgen. Bij vele bedrijven werken afdelingen nog volledig in silo’s, zonder klanteninformatie met elkaar te delen. Zonder een transparante en stevige samenwerking tussen afdelingen is een uniforme klantenervaring niet mogelijk.
Wij onderscheiden ons van de concurrentie door positief in de kijker te staan, op te vallen en gezien worden en onze aandacht vestigen op onze klanten.
Zelfverzekerde branding
Branding speelt een grote rol bij het vast stellen wie je bent en wat je doet. “Jouw merk” en waar het voor staat. en de producten die je aanbiedt dat zorgt voor zelfvertrouwen
Hoogwaardige, maar vooral consistente branding is wat je onderscheidt van de concurrentie.
Het Trappeniers Foodservice logo is zeer opvallend en springt dadelijk in het oog. De verzorgde uniformen die het team draagt, alsook de voertuigen vallen op en zijn memorabel. Geweldig toch!
De beste service en klantgerichtheid
Wij trachten elke dag opnieuw met kop en schouders boven de rest van de branche uit te steken als het om klantenservice gaat. En dit is slechts één van de manieren waarmee we ons kunnen onderscheiden van de concurrentie.
Met een team van ervaringsdeskundigen en experten pakt Het Trappeniers Foodservice elke uitdaging aan!
Bovendien is het verwennen van je klanten een vorm van dagelijks opnieuw te investeren.
Toon en imago
We werken binnen ons bedrijf onze branding of folder uit met een duidelijke beknopte definitie van de toon en het imago van ons bedrijf.
Wist u dat wij ook goederen aanbieden met een uniek private label.. zoals Stoofvlees, Trappeniers Mayonaise, Dressing, Frikandellen…
Ook hierdoor steken bij met kop en schouder boven de rest van de concurrenten uit.
Naast onze vertegenwoordigers zijn ook onze chauffeurs en magazijniers het visitekaartje van ons bedrijf.
Zij worden continu opgeleid en er wordt dagelijks communiceert over de behoeften en noden van onze klanten.
Gevarieerde keuze
Dit is uiteraard een van de geweldigste manieren om jezelf te onderscheiden van de concurrenten.
Wij bieden als Antwerpse grossiers maar liefst 6000 producten aan !
Trappeniers Foodservice springt eruit door meer keuzes, meer variatie en een bredere waaier aan opties aan te bieden.
Groei en blijven leren
Dit punt gaat uiteraard niet over opvallen, maar in plaats daarvan dat je blijft opvallen terwijl je groeit.
Een natuurlijk neveneffect van groeien is dat je de klant steeds beter leert kennen. Je ontdekt tegen welke problemen ze aanlopen en je ziet ook op welke manier hun problemen veranderen.
Wij hebben steeds de intentie om indien mogelijk de klant een gepaste oplossing te bieden en dit op opmerkelijk korte termijn.
Om consequent te blijven opvallen, is het daarom belangrijk dat je regelmatig reflecteert en dat je evalueert op welke manier we wel dat verschil kunnen blijven bieden in onze klantenservice.
Uiteindelijk zijn onze medewerkers dagdagelijks bezig om ons bedrijf te onderscheiden van de rest. We trachten er aan om uniek en gedenkwaardig te zijn terwijl we zichzelf onder de aandacht brengen van potentiële en bestaande klanten die onze service en onze producten weten te waarderen en positief opgemerkt te worden in een overvolle markt!
Tenslotte is elke organisatie, elk team, elk individu anders. We begeleiden al onze medewerkers op maat.
“Manager” is slechts een titel, “leider” is een eretitel, die moet je verdienen!
Sterke teams, sterke organisatieresultaten!
Ons team heeft vertrouwen in elkaar en bouwt op mekaar. En wanneer nodig gaan we geregeld in gesprek. Jan Trappeniers helpt dagelijks het beste in zijn team naar boven te halen. Zo creëren we de meeste waarde met beperkte tijd, energie en middelen. Wij gaan ervan uit dat de oorzaken moeten aangepakt worden, snel schakelen en flexibel handelen.
Met een team van ervaringsdeskundigen en experten pakt Het Trappeniers Foodservice Team elke uitdaging aan!
Geschiedenis
Trappeniers Foodservice (vroeger E.M. Foods en nog vroeger Tjiang ) springt meteen in het oog door haar nieuw, modern maar toch stijlvol logo dat sinds juni 2009 op de “horeca” markt verschijnt. Je kan Trappeniers Foodservice nog ressorteren onder de noemer “familie” grossier die dankzij haar inspanningen de laatste jaren nog steeds dicht bij haar frituur- en broodjeszaakuitbaters staat en hen dagelijks ondersteunt en opvolgt.
Van Antwerpen Stad tot aan de Nederlandse grens, van de Kempen tot in Brabant, overal zet Jan Trappeniers zijn stempel dankzij sterke prijzen en professionele ondersteuning en vooral een uitmuntende, onvergelijkbare service!
Service en persoonlijk contact vormen de peilers van het gewonnen vertrouwen van onze klanten. En juist door dit laatste kennen wij, ondanks deze moeilijke tijden, nog steeds een positieve groei.
In 1969 startte mevr. Lisette Thijsen haar eigen bedrijfje Tjiang op en vestigde zich hiermee in Wilrijk. Op dat moment zijn er 2 mensen in dienst en beschikt men over één wagen.
Tjiang, een eerder Chinees getinte naam, vond haar oorsprong in het feit dat eigenares mevr. Thijsen, uitsluitend de door haar zelfgemaakte loempia’s aan frituren verkocht. Om de omzetten wat de hoogte in te krijgen startte zij later ook met diverse frituursnacks en sauzen. Met deze uitbreiding wordt er een derde persoon aangeworven en in 1977 verhuist het bedrijf naar Kapellen.
Een kind werd geboren voor Jan Trappeniers, vroeger chauffeur en op dat ogenblik nog bediende bij E.M. Foods. Die dag neemt hij E.M. Foods over van zijn gewezen werkgever, Etienne Meeuwissen (E.M.) die zijn handel wilde beperken tot zijn roots, namelijk het Limburgse.
Jan Trappeniers zelf geboren en getogen in het Antwerpse past zich makkelijk aan, aan zijn voornamelijk Antwerpse cliënteel en wint de harten van één ieder. Pas 30 jaar oud en helemaal op zijn eentje - mits een beetje steun van zijn ouders - brengt hij het bedrijf tot een hoogtepunt waardoor het personeelsbestand en wagenpark ruim uitgebreid moeten worden.
De grote stap waar Jan Trappeniers lang op heeft gewacht: E.M. Foods N.V. wordt na acht jaar zwoegen eindelijk Trappeniers Foodservice N.V. Eindelijk ziet Jan zijn naam garant staan voor het bedrijf dat hij praktisch op zijn eentje uitbouwde ; gelukkig kon en kan hij rekenen op de hulp en steun van zijn sterk team aan medewerkers dat hij zelf kien uitkoos.
Vandaag maart 2010 gaat Trappeniers Foodservice, ondanks de crisis, nog met rasse schreden vooruit en dit alles dankzij de juiste instelling van zowel eigenaar als medewerkers. Ook hier geldt de spreuk “Eendracht maakt Macht”!
Tot op vandaag is Jan Trappeniers wiens bekendheid uitgegroeid is door heel het Antwerpse als horeca-grossier en ook ver daarbuiten. Nog steeds is de fiere zaakvoerder van Trappeniers Foodservice.
Hij heeft gezorgd voor een fixe groei van het bedrijf en dit uiteraard met vallen en opstaan. Doch door de nodige risico’s te nemen en zijn constante toewijding, gedrevenheid en bezorgdheid voor zowel het bedrijf als elke medewerker maakt van hem een unicum.
Ook geeft hij de ruimte aan iedere medewerker zichzelf te laten ontwikkelen, hen te stimuleren, motiveren en te begeleiden. Bovendien haalt hij het beste in zijn personeel naar boven en laat hij het team groeien in volle vertrouwen.
Tot op vandaag heeft Jan 23 personeelsleden in dienst. Het wagenpark beschikt over 4 camionettes en 3 vrachtwagens.
Uiteraard wordt er continue geïnvesteerd bij Trappeniers Foodservice op zoek naar nog meer succes, meer werkplezier en een gezonde uitbreiding en tenslotte voor een hoogwaardige service als bedrijf te kunnen blijven bieden en te verbeteren.